Recenze No Man’s Sky

No Man’s Sky se v době svého vydání stala jednou z nejkontroverznějších her všech dob. Tuna chybějícího obsahu a žalostný technický stav hry opravdu moc nenadchly hráčskou veřejnost, která své rozhořčení dala vývojářům hry pořádně sežrat.
Hello Games však No Man’s Sky nezatratili a za posledních pět let přidali značné množství chybějícího obsahu s dalším velkým updatem na cestě (No Man’s Sky – Frontiers).
Jak to s No Man’s Sky vypadá teď, v roce 2021?

By Estila

13 thoughts on “Recenze No Man’s Sky”
  1. Nemáte někdo tip na nějakou dobrou aktuální recenzi na tuto hru ale od někoho kdo není úplný dement který se snaží být za každou cenu vtipný ?

2. No man Sky hram nejaky ten piatok . Moj nazor na hru je jednoduchy .. Je to chill game ktora vas miestami uspava ale zaroven ukludnuje .
    Pravda je taka ze ako povedal The Theory v hre mozete robit malo veci ktore sa stale opakuju len sa menia interakcie a NPC a prostredie .. V podstate je jedno kde ste v akom systeme alebo na akej planete stale je to otom istom …zbieranie tazenie predavanie upgradovanie … ja som sa dlho pokusal si postavit peknu base co sa mi nakoniec podarilo ale co s takou base ? nic nuda proste vam nieco dava nieco berie ale hraca to nebavi byt na jednej planete v jednej base a dalsiu si myslim ze nema vyznam stavat .. Dalej je tu Multiplayer tzv COP mod … je to otras ..ked si date misiu s hracmi tak ten PING co maju oni a vy je katastrofa ….nemozete sumerne letiet ani nic spolocne robit lebo odozva je katastrofalna co sa tyka MS/S…. takze to hello games nedomyslelo ze do jednej misie mozu ist hraci s roznym vykivom PINGU …shit….. Moj zaver je taky > obcas hru zapnem a nerobim tam doslova nic len preskumavam alebo hladam nieco ani sa neviem co ..je to proste CHILL game na ukludnenie ako som pisal na zaciatku … pribeh je nic moc ,, multiplayer otras …a veci sa tu casto opakuju akurat su inej ''farby'' ked to mam tak jednoduchu povedat .